Упражнения за секси дупе – 15 минути Boot Camp

С Boot Camp и 15 минути на ден може да имате стегнато секси дупе за плажа.

Комплексът от упражнения, който ще видим в тази тема е разработен от известната холивудска фитнес инструкторка Джанет Дженкинс. Може да се практикува в къщи или на открито от всеки. Особено подходящ е за жени, които нямат много свободно време и рядко ходят на фитнес.

Упражненията са лесни и ефективни, а ключът към успеха е в постоянството.

Обувайте шортите и да започаме с упражнения за стягане на дупето.

Първо упражнение - Ритник

Упражнение за секси дупе - ритник



Застанете на четири крака. Коленете са опрени в земята, ръцете изпънати.
Повдигнете десния крак встрани. Изпънете го. Обърнете главата леко на дясно.
Върнете в изходна позиция. Направете 15 ритника с левия крак.
Повторете същото с десния крак.

Второ упражнение - Арабеск

Застанете в изправено положение.
Поставете левия крак сгънат в коляното зад десния. Лявата ръка е изпъната встрани, на нивото на ромото. Дясната нагоре, над главата. По този начин може да пазите равновесие.

Boot Camp упражнение за стегнато дупе - арабеск

На две - изпънете левия крак назад.
Трябва да усещате напрежение в мускулите на дупето и задната част на бедрата. Повторете 15 пъти. Направете същото с другия крак.



Трето упражнение - Скулптура

Застанете с прибрани крака и леко подвити колене. Левият крак е стъпил на земята, десният е на пръсти. В положение на полуклек, торсът е приведен леко напред. Ръцете, с преплетени пръсти са опрени на дясното бедро.

Упражнение за стягане на задника - Скулптура

Изнесете левия крак встрани и изпънете. Трябва да усещате натоварване във вътрешната страна на бедрата. Повторете 10 пъти. После направете същото с десния крак.



Четвърто упражнение - Пружиниране

Застанете в изправено положение с разтворени крака на нивото на раменете. Ръцете са поставени на кръста.

Стягане на бедрата - пружиниране

Свийте леко коленете и застанете на пръсти. Задръжте 5 секунди. После стъпете на цяло ходило. Повторете същото движение 15 пъти.



Пето упражнение - Диамант

Легнете по гръб на пода. Поставете ръцете от двете страни на тялото. Повдигнете краката. Сгънете коленете. Ходилата са опрени едно в друго. Разтворете краката, както са сгънати и с допрени ходила (в поза като жабче)

На две - изпънете краката встрани, доколкото е възможно. Повторете упражнението 15 пъти. След това още 15 пъти в обратен ред.

стегнато секси дупе - упражнение диамант
Снимки: FITNESS magazine

Това беше :) Откраднете си 15 минути на ден и ще имате стегнато секси дупе.
Не забравяйте, че най-добри резултати се постигат в съчетание с балансирано хранене и здравословен начин на живот.



Вижте още упражнения:
Упражнения за стягане на краката
Упражнения за плосък корем и тънка талия
Йога против Целулит – 20 минутен комплекс от упражнения

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Най-четено

Модерни Обувки

Обувки онлайн

Google+

facebook

Статистика