Как да си направим антицелулитен масаж - 5 видео стъпки

антицелулитен масаж
Масажите са мощно средство в борбата с целулита, тъй като ускоряват кръвообращението и спомагат за разграждането на мастните депа. С тяхна помощ антицелулитните продукти действат по-бързо и ефективно.

В темата ще намерите 5 видеота на VICHY – световен лидер в производството на антицелулитна козметика. Видео демонстрациите показват как да си направим сами антицелулитен масаж в 5 видео стъпки.

Преди масажа е добре тялото да е затоплено, а мускулите отпуснати. Ръцете не трябва да са студени или влажни.

За самия масаж могат да се използват както специални антицелулитни продукти, така и обикновени масажни масла, гелове, кремове и др. Ако не използвате козметика, поръсете ръцете с талк, за да се плъзгат по-добре.

Цялостният антицелулитен масаж започва с леки и плавни движения, после темпото постепенно се ускорява. Вижте как става това стъпка по стъпка.



Стъпка #1: Ръчен масаж с натиск

С изпънати длани и прибрани един до друг пръсти направете умерен нанатиск върху зоните с целулит. Повторете 5 пъти за всяка проблемна зона, както е показано във видеото. Ръчният масаж с натиск увеличава микроциркулацията и стимулира усвояването на антицелулитните продукти.



Стъпка #2: Заглаждащ масаж

Масажът започва от долната част на краката. С леки поглаждащи движения на ръцете преминава нагоре по бедрата и завършва с кръгови движения в зоната на стомаха, както е показано във видеото. Заглаждащият масаж подобрява кръвообращението в капилярите и дава възможност на кожата да адсорбира по-добре активните съставки на антицелулитните продукти.



Стъпка #3: Дълбок масаж

С изпънати длани и разперени пръсти направете дълбок масаж на краката. Започнете от глезените и движете енергично ръцете нагоре като прилагате по-силен натиск с върховете на пръстите и едновременно изтегляте в посока нагоре. Използвайте същите движения за дълбок масаж на корема като изтегляте първо в ляво, после в дясно (или обратно), както е показано във видеото.



Дълбокият масаж ускорява кръвообръщението и подготвя тялото за следващата стъпка – същинският антицелулитен масаж

Стъпка #4: Антицелулитен масаж

С две ръце хванете гънка от кожата, заедно с подкожната мазнина и повдигнете нагоре. Пръстите са плътно прилепнали. Започнете да придвижвате с вълнообразни движения, като постепенно отлепяте кожата в дадена проблемна зона (прасците, бедрата и корема). Приплъзвайте палците, а останалите пръсти движете в посока на съседната област. Повторете три пъти, както е показано във видеото. Същинският антицелулитен масаж помага за разграждане на мастните депа.



Стъпка #5: Масаж против задържане на вода

Цялостният антицелулитен масаж завършва с ръчен масаж против задържане на вода в организма – една от основните причини за появата на целулит. С двете си ръце направете затворен, стегнат кръг около глезена. Бавно плъзнете нагоре по извивката на крака до горния край на бедрото. Повторете пет пъти, както е показано във видеото. При всяко от приплъзващите движения упражнявайте лек натиск. Това активизира изхвърлянето на излишни течности от организма.



За най-добри резултати правете антицелулитни масажи 2 пъти на ден – сутрин след душа и вечер преди лягане. Най-бърз ефект се постига в съчетание с качествена антицелулитна козметика.

В зависимост от състоянието на кожата и степента на целулита времетраенето на масажа може да продължи от 30-40 минути до около час.



Добре е да правите масаж против целулит веднъж седмично с превантивна цел, дори ако нямате целулит. Така не само може да избегнете досадния проблем, но и да поддържате кожата на тялото тонизирана, млада и стегната.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Най-четено

Модерни Обувки

Обувки онлайн

Google+

facebook